poniedziałek, 11 lipca 2016

Hej ! :')

Witam serdecznie! Jak widać to opowiadanie jest o tematyce potterowskiej. Prolog niedługo się pojawi :') Strona z bohaterami jest już zaktualizowana więc zapoznajcie się z postaciami. 
Może teraz trochę ciekawostek o mnie. Jestem potterhead, walker, lokis army, hiddlestoner, x-men. Pisałam kiedyś ff o Harrym Potterze, ale ... napiszę, że kupa z tego ff wyszło xD Ale to było moje pierwsze ff w życiu! Ciąg dalszy ciekawostek! Mam 2 komiksy z X-Menów (pozdro dla Dominiki), z których niesamowicie się ciesze. Mam 2 ksiazki Harrego Pottera, ale niedługo zakupię 3 kolejne. Seriale, które oglądam to: The Walking Dead (7 sezon niedługo uhuhuhu), Fear The Walking Dead, Once Upon A Time i Doctor Who. Moimi ulubionymi postaciami z HP są: Bliźniacy Weasley (SPOILER! będzie wątek pomiędzy główną postacia, a Fredem), Syriusz Black, Remus Lupin, Hermiona Granger, Severus Snape i Luna Lovegood. Dla mnie najlepszą część książki i filmu o Harrym Potterze to ,,Czara Ognia" (Kocham ♡)
I chyba to tyle :')

4 komentarze:

  1. Wooow, pozdrowiłaś mnie! Dziękuję! A tak na poważnie to kogo obchodzi, że masz komiksy z X-men ty szpanerko? :=D

    OdpowiedzUsuń
  2. A, no i czekam na prolog ;=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    niecierpliwie czekam na pierwszy rozdział Twojego opowiadania. Naprawdę mnie zaciekawiłaś :)
    Sam opis historii, zachwycające zdjęcia bohaterów, cudowny szablon (rażą mnie jedynie różnokolorowe napisy w Informacjach w lewej kolumnie) no i oczywiście przepiękna Jenna Coleman!
    Pozdrawia, Vivian
    P.S. Przy okazji zapraszam na moje opowiadanie http://change-over-for-us.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy w informacjach zostały zmienione, po pewnym czasie też mnie zaczęły razić xD W pisaniu opisów nie jestem najlepsza...ale powiem,że ten wyszedł mi nawet, nawet. Mało widziałam ff o Potterze, w których była Jenna, ale musiałam, to zmienic. Oczywiście zajrzę na twojego bloga :') Pozdrawiam.

      Usuń